Frakt och leverans
Ja, vi erbjuder fri frakt på alla beställningar över 400 kronor.
Vanligtvis tar det 1-3 arbetsdagar från det att beställningen har lämnat vårt lager.
Observera att leveranstiden kan variera beroende på destination, utdelningsdag i din stad och eventuella leveransproblem.
När din beställning skickas från vårt lager kommer du att få ett spårningsnummer via e-post, SMS eller till din Postnord app.
Om du inte har fått ett spårningsnummer har ditt paket skickats som ett 1:a klassbrev. Detta innebär att du inte kan spåra det, men det kommer att levereras direkt till din brevlåda inom 1-2 arbetsdagar.
De flesta paket skickas till din brevlåda eller dörr. Om paketet av någon anledning inte kan levereras, skickas det till ditt närmaste Postnord-ombud.
Större och tyngre paket skickas direkt till ombud.
Ja, för att handla genom ditt företag, vänligen kontakta oss på [email protected].
Beställning och betalning
Eftersom vi paketerar och hanterar en order snabbt, kan vi inte garantera att det är möjligt att ändra eller avbryta din beställning efter att den har skickats.
Vänligen kontakta oss om du har frågor eller om du vill ändra din beställning så snart som möjligt.
Om du behöver ändra leveransadressen efter att du har gjort en beställning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Vi kommer att försöka uppdatera din leveransadress innan paketet skickas.
Ditt ordernummer finns i orderbekräftelsen som skickades till dig via mejl.
Returer och byten
Om du av någon anledning ångrar ditt köp kan du returnera produkten till oss inom 30 dagar från dagen du mottog paketet.
När du returnerar produkter till vår webbutik måste de vara oanvända och i originalskick, vilket innebär att de inte får visa några tecken på användning och måste returneras i sin ursprungliga förpackning. För att säkerställa att produkterna är i nyskick, får de endast ha provats med rena strumpor på ett rent underlag.
Observera att vissa produkter, såsom strumpor, skoinlägg, tåseparerare, hallux valgus och hälsporre paket inte kan returneras av hygieniska skäl.
Vänligen se vår returpolicy under returer och byten för mer information om hur du gör en retur.
Vänligen se vår returpolicy under returer och byten för mer information om hur du gör ett byte.
Vid en retur återbetalas pengarna till samma betalningssätt som användes vid köpet. Om returen godkänns återbetalar vi dig inom 3 arbetsdagar från det att vi mottagit och kontrollerat produkten.
För att returnera en vara rekommenderar vi att du använder ett spårbart och eventuellt försäkrat fraktalternativ. Vi rekommenderar Postnords Skicka Hem, som är spårbart.
Reklamation
Om en produkt är defekt eller skadad kan du reklamera den genom att kontakta vår kundtjänst på [email protected] där beskriver du vad som är fel med produkten samt laddar upp en bild (eller film) som visar på vilket sätt produkten är trasig. Ange ditt ordernummer.
Vi återkommer med svar på ärendet så fort vi kan. Vid godkänd reklamation skickar vi ut ett nytt exemplar av produkten till dig.
Kontakt och kundtjänst
Vi finns alltid här för att hjälpa dig att välja rätt produkt eller storlek. Om du behöver hjälp eller rådgivning är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi hjälper dig gärna att hitta den perfekta produkten för dig.
Det är enkelt att nå oss genom vårt kontaktformulär, eller så kan du skicka ett mejl till oss på [email protected].